Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

E-handel

Allra mest handlar svenskarna småprylar som usb-minnen, mobilskal och smink. Ungefär 150 000 paket kommer från Kina till Arlandas brevterminal varje dag. Foto Markus Jordö/Colourbox.
E-handeln från Kina har fullkomligt exploderat
Se film och läs mer

Den konsumentdrivna logistiken, med valfrihet som ledord, är en nyckel till framgång för den som vill lyckas inom e-handel.

E-handelskonsumenter ställer allt högre krav på att själva få bestämma när, var och hur varor köps och levereras. De vill kunna följa sin leverans och dessutom enkelt kunna returnera produkten.

Vill du veta mer om våra e-handelslösningar? Kon​takta oss ​​​​​​​​​​​​​​​

White paper - Konsumentdriven logistik

White paper – Konsumentdriven logistik

Sex tips för att stärka kundens köpupplevelse.

Hämta rapporten
E-barometern

E-barometern

E-barometern Q3 2017 är här. Läs den i dag!

Hämta E-barometern
E-handeln i Norden

E-handeln i Norden

E-handeln i Norden halvårsrapport 2017 är här. Läs den idag!

Hämta rapporten
Johan Saxne, marknadschef på Bauhaus.

Nu köper vi större saker på nätet

Trädgårdsmöbler, dörrar – till och med en hel pool. Nu köper svenskarna allt större saker på nätet.

Läs hela artikeln