Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

E-handel

Allra mest handlar svenskarna småprylar som usb-minnen, mobilskal och smink. Ungefär 150 000 paket kommer från Kina till Arlandas brevterminal varje dag. Foto Markus Jordö/Colourbox.
E-handeln från Kina har fullkomligt exploderat
Se film och läs mer

Den konsumentdrivna logistiken, med valfrihet som ledord, är en nyckel till framgång för den som vill lyckas inom e-handel.

E-handelskonsumenter ställer allt högre krav på att själva få bestämma när, var och hur varor köps och levereras. De vill kunna följa sin leverans och dessutom enkelt kunna returnera produkten.

Vill du veta mer om våra e-handelslösningar? Kon​takta oss ​​​​​​​​​​​​​​​

White paper - Konsumentdriven logistik

White papers

Vi har tagit fram en serie white papers som beskriver den nya verklighet som företag möter i den digitaliserade världen.

Ladda ner white papers
E-barometern q2 2018

E-barometern

E-barometern Q2 2018 är här.

Hämta E-barometern
E-handeln i Norden

E-handeln i Norden

E-handeln i Norden är här. Läs den idag!

Hämta rapporten

Kräsna konsumenter ställer krav på flexibla tjänster

Nu kan handlare som säljer via nätet erbjuda paketutlämning och ta emot returer i sina butiker. Fördelarna är många – inte minst chansen att träffa sin e-handelskund öga mot öga.

Läs hela artikeln