Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

E-handel

Allra mest handlar svenskarna småprylar som usb-minnen, mobilskal och smink. Ungefär 150 000 paket kommer från Kina till Arlandas brevterminal varje dag. Foto Markus Jordö/Colourbox.
E-handeln från Kina har fullkomligt exploderat
Se film och läs mer

Den konsumentdrivna logistiken, med valfrihet som ledord, är en nyckel till framgång för den som vill lyckas inom e-handel.

E-handelskonsumenter ställer allt högre krav på att själva få bestämma när, var och hur varor köps och levereras. De vill kunna följa sin leverans och dessutom enkelt kunna returnera produkten.

Vill du veta mer om våra e-handelslösningar? Kon​takta oss ​​​​​​​​​​​​​​​

White paper - Konsumentdriven logistik

White paper – Konsumentdriven logistik

Sex tips för att stärka kundens köpupplevelse.

Hämta rapporten

E-barometern [konsument]

Läs rapporten för oktober och se film med Babyshop.

Hämta rapporten
E-handeln i Norden

E-handeln i Norden

E-handeln i Norden halvårsrapport 2017 är här. Läs den idag!

Hämta rapporten
Jannike ”Bisse” Ebbing har ett hektiskt liv med jobb som mäklare, en populär inredningsblogg och 48 000 följare på Instagram. ”Jag e-handlar mycket och det är viktigt att varorna kommer snabbt.” Foto: Sara Hessel.

Beställ på fredag – hämta paketet på lördag

När vi e-handlar i dag vill vi att det går snabbt. Riktigt snabbt. Att nätshoppa ett par byxor med hemleverans samma kväll, sju dagar i veckan ligger inte långt borta.
– Snabbhet i leveransen är allt, säger mäklaren och inredningsbloggaren Jannike ”Bisse” Ebbing.

Läs hela artikeln