Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

E-handel

Allra mest handlar svenskarna småprylar som usb-minnen, mobilskal och smink. Ungefär 150 000 paket kommer från Kina till Arlandas brevterminal varje dag. Foto Markus Jordö/Colourbox.
E-handeln från Kina har fullkomligt exploderat
Se film och läs mer

Den konsumentdrivna logistiken, med valfrihet som ledord, är en nyckel till framgång för den som vill lyckas inom e-handel.

E-handelskonsumenter ställer allt högre krav på att själva få bestämma när, var och hur varor köps och levereras. De vill kunna följa sin leverans och dessutom enkelt kunna returnera produkten.

White paper - Konsumentdriven logistik

White papers

Vi har tagit fram en serie white papers som beskriver den nya verklighet som företag möter i den digitaliserade världen.

Ladda ner white papers
E-barometern Q1 2019

E-barometern

E-barometern Q1 2019 är här.

Hämta E-barometern
E-handeln i Norden

E-handeln i Norden

Årsrapporten för 2018 är här. Läs den i dag!

Hämta rapporten

Vill du veta mer om våra e-handelslösningar?

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig. Har du en fråga om något annat kan du vända dig till vår kundservice.

<script src="//app-lon02.marketo.com/js/forms2/js/forms2.min.js"></script> <form id="mktoForm_4228"></form> <script>MktoForms2.loadForm("//app-lon02.marketo.com", "184-XFT-949", 4228);</script>

Kräsna konsumenter ställer krav på flexibla tjänster

Nu kan handlare som säljer via nätet erbjuda paketutlämning och ta emot returer i sina butiker. Fördelarna är många – inte minst chansen att träffa sin e-handelskund öga mot öga.

Läs hela artikeln
Customer service