Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

I dagens konkurrensutsatta detaljhandelslandskap så är bra inte bra nog, utan man behöver göra det lilla extra för att fånga konsumenternas hjärtan. Årets tema är Going beyond loyalty.

I dagens konkurrensutsatta detaljhandelslandskap så är bra inte bra nog, utan man behöver göra det lilla extra för att fånga konsumenternas hjärtan. Temat på årets Retail Day – Borås edition – är Going beyond loyalty, och syftar till att fånga upp olika områden som retailers kan använda för att bygga starkare relationer och engagemang med sina kunder. Det gäller att leverera över förväntan på en rad olika områden – alltifrån enkelheten att genomföra ett köp till kundupplevelsen fram till själva leveransen av köpet och kundrelationerna efter ett köp. Samtidigt behöver man hela tiden utvecklas och följa med marknaden för att fortsätta vara relevant för kunden.

Under Retail Day kommer vi ha talare som pratar om alltifrån internationell expansion, hållbarhet, inspiration till service, lojalitet och leverans. En mängd ämnen som vi hoppas ska ge er som deltar verktyg och inspiration för att skapa lojala och nöjda kunder! Vi hoppas att alla som medverkar under dagen ska gå därifrån lite utmanade, men framförallt laddade och fulla med nya tankar och idéer.

Information och agenda samt möjlighet att anmäla sig till Retail Day Borås uppdateras efterhand – så håll utkik!

Customer service