Kontakta oss
Vill du veta mer om vad vi gör för att förbättra mottagarnas upplevelse inom leveransen? Tveka inte att kontakta oss!
En del i vår resa att förbättra kundupplevelsen och göra vardagen lite enklare för våra mottagare.
Vi arbetar ständigt med att förbättra vår verksamhet och mottagarnas feedback är extremt viktig i vår förbättringsresa. Varje gång en person får ett e-handlat paket från oss får de även möjligheten att ge omdömen och återkoppling på leveransen. Den information vi får in analyserar vi och tar actions på. Det kan handla om alltifrån hur vi formulerar oss i våra aviseringar till hur vi kan förbättra våra tjänster och processer. Under 2019 fick vi in cirka två miljoner omdömen. Varenda en är värdefull för oss!
I september månad landade kundernas snittbetyg på 4,62 på en femgradig skala.
Trendlinje av vårt kundbetyg. Diagrammet visar den senaste månadens snittbetyg och kan jämföras med samma period i fjol.
Det är mycket bättre än före kritiken. Ni tycks ha lyssnat till kritiken och gör som jag föreslagit. Det är mycket bra att ni har blivit bättre och bättre efter min kritik och synpunkt. Tack - det är så här det ska gå till, men det skulle ha gjorts från första början inte nonchalerats. Fortsätt så här dock så är jag nöjd!
Vi vill ständigt förbättra oss! Tack vare våra mottagares feedback har vi kunnat genomföra en rad olika förbättringsåtgärder i syfte att öka kundnöjdheten! Våra medarbetare tittar dagligen på vad de kan göra annorlunda och förbättra genom mottagarnas anonyma feedback.
Genom din och andras feedback har vi bland annat
Vill du veta mer om vad vi gör för att förbättra mottagarnas upplevelse inom leveransen? Tveka inte att kontakta oss!
För smidigare upplevelse av dina paketleveranser – ladda ner vår prisbelönta app. Där kan du bland annat samla alla dina paket från PostNord, spåra dem och ändra leveranssätt.