Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
E-handel

Retail Day 2022

Vinnande affärsmodeller och kanalstrategier i ett fygitalt landskap

Den 13 september mellan klockan 09.00 och 12.00 sänder vi årets andra upplaga av PostNord Retail Day. I samband med sändningen släpper vi rapporten E-barometern Q2 2022. Vi presenterar fakta och analyser från första halvåret samt vilka effekterna blir för framtiden. Under en tre timmar lång sändning kommer du att få lyssna på intressanta samtal med experter och talare från branschen.

En rekordstark e-handel fick i år möta återintåget av fysisk handel. Och i vår nya ”fygitala” tillvaro fortsätter jakten på värdeskapande, hållbara och lönsamma upplevelser. E-handeln står inför ett paradigmskifte. Hur kan vi skapa hållbara affärer, i ordets alla bemärkelser? Vilka affärsmodeller har visat sig framgångsrika med potential till lönsam tillväxt? Och vad är en optimal kanalstrategi i en tid då konsumentbeteenden blir alltmer polariserade? Frågetecknen är många, men en sak är säker, e-handeln har aldrig varit mer spännande, utmanande och innovationstörstande än vad den är just nu.

Med en rykande färsk upplaga av E-barometern Q2 kommer höstens upplaga av PostNord Retail Day fokusera på hållbart lönsamma affärsmodeller samt hur kanalstrategier, logistik och personliga upplevelser kan accelerera din tillväxtresa.

Vi önskar dig varmt välkommen till PostNord Retail Day 13 september!

Anmäl dig i dag