Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt
E-handel

Retail Day 2022

Den 13 september sände vi höstens upplaga av PostNord Retail Day 2022.

Vår omvärld är mer oviss än på mycket länge och gör det allt svårare att navigera i en tid som nu. En rekordstark e-handel fick under 2022 möta återintåget av fysisk handel. I vår nya ”fygitala” tillvaro fortsätter jakten på hållbara och lönsamma upplevelser. Temat för Retail Day var: Vinnande affärsmodeller och kanalstrategier i ett fygitalt landskap.

Under sändningen presenterades en rykande färsk upplaga av PostNord E-barometern Q2 2022. Nu har du möjlighet att fördjupa dig i rapporten, så ladda ner den idag.

Det bjöds på intressanta samtal, färska analyser och insikter. Vi gästades utav ett flertal experter inom området. Några av gästerna var: Micael Dahlen, författare och professor i ekonomi och Erik Modig, Ekonomidoktor och forskare båda från Handelshögskolan. Anneli Kansbod, vd på Bemz, Johannes Åverling, Director of Retail Operations på Clas Ohlson, Urban Höglund, vd på Swish, Cecilia Tall, Generalsekreterare på TEKO, Klara Eriksson, Chefredaktör på Dagens Logistik, Carola Lundell, CMO på Kicks. Mathias Krümmel, vd och Naznoush Habashian, Hållbarhetschef från PostNord och många fler.

Du kan även se hela sändningen av PostNord Retail Day i efterhand. Vi ser fram emot nästa tillfälle som äger rum den 21 februari 2023. Vi ses då!

Video