Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Vid ändring och uppsägning av Facility Services-tjänster

Du kan göra ändringar eller säga upp Postbox samt Utkörning och Hämtning. Direktutlämning, Vidaresändning samt Utsträckt lantbrevbäring kan endast sägas upp.

Vid uppsägning av Postbox: Är någon av tjänsterna Utkörning eller Direktutlämning kopplade till postboxen, måste de också sägas upp. Om du flyttar ska flyttanmälan göras via Svensk Adressändring.

Vid uppsägning av Postbox som privatperson: Ange personnamn i fältet Företagsnamn och en nolla (0) i fälten Organisationsnr. och Kundnummer. (Numera går det inte att som privatperson beställa postbox, vilket tidigare var möjligt.)

Vid ändring och överlåtelse av Postbox:Vid överlåtelse av Postbox till ny kund tillkommer en administrativ avgift och en kreditprövning kan behöva göras.

Vid återaktivering av Postbox tillkommer en administrativ avgift.

Vid ändring av Utkörning och Hämtning: Du kan ändra tider, anmäla ny leveransadress och lägga till eller ta bort tillägg.

Företagsuppgifter:

Customer service