Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren
E-handel

Till Kina

Den växande medelklassen i Kina efterfrågar prisvärda kvalitetsprodukter och över 350 miljoner kinesiska konsumenter är intresserade av just nordiska design- och kvalitetsprodukter.

PostNord är delägare till Ehub Nordic som driver en multibrand store på Tmall Global, Alibaba. Ehub Nordic hjälper dig som e-handlare med allt från försäljning, marknadsföring, logistik, kundservice, returförsändelser till betalning för dina produkter.

Med Ehub Nordic som partner får du följande fördelar

  • Tillgång till världens största e-handelsmarknad
  • Tillgång till sälj, marknadsföring, kundservice, returlösning och logistik
  • Möjlighet att testa dina produkter i Kina och få värdefull insikt i hur marknaden fungerar
  • Låg risk – liten uppstartskostnad

Med Ehub Nordic kan du för en begränsad investering komma igång och få dina första erfarenheter av den kinesiska e-handelsmarknaden. Läs mer om Ehub Nordic

Kostnadsfritt seminarium den 8 maj

Online access till Kina – program 8 maj 2019

10.00 Registrering och Kaffe/Te

10.15 Vi hälsar välkomna – AWA Patent

10.20 E-handelsexportens möjligheter, Arne Andersson, Nordic eCommerce Advisor, PostNord

10.50 Hur skyddar du ditt varumärke i Kina? AWA Patent 

11.20 Online access till Kina, Morten Poulsen, CEO, Ehub Nordic 

11.50 Frågor och nätverkande
 

12.10 Online Marketing i Kina, Deheng Xie, E-Commerce Consultant, DEXI Trading 

12.40 Case: Varför starta online försäljning i Kina? Charlotte Dinnie Jensen Raunsborg ApS, CEO

13.00 Frågor och nätverkande 


Tid och plats: Klockan 10.00 börjar seminariet. Välkommen till PostNord, Terminalvägen 24 i Solna.
 

Anmälan: ac@ehubnordic.com – sista dag för anmälan är 1 maj 2019

Seminariet är kostnadsfritt, men en avgift på 250 kr debiteras vid utebliven ankomst.

Customer service