Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren
Med PostNord App får dina kunder en förbättrad upplevelse av leveransen

Marknadsför PostNord App på din webb eller i dina e-postutskick

Vill du att dina kunder ska få en förbättrad upplevelse av leveransen? Med PostNords app får de det. Vi har tagit fram material som du fritt kan använda i kommunikationen med dina kunder för att de ska använda appen. 

Med PostNord App får dina kunder information och löpande uppdateringar om sitt paket, vilket ökar kundnöjdheten och minskar antalet samtal till din kundservice.

I appen kan kunderna bland annat

  • löpande följa sitt paket
  • få löpande notifieringar om händelser under vägen
  • använda FlexChange för att välja leverans av sina MyPack Home-försändelser
  • använda BankID för att legitimera sig vid uthämtning.

Vi har tagit fram tre olika banners som du fritt kan använda på din webbplats eller i mejlutskick, för att få dina kunder att använda appen. En badge, en horisontell banner och en vertikal banner.

Vi kan även ta fram företagsspecifika horisontella och vertikala banners, med ditt företag som tydlig avsändare.

Länka bannern

Ladda ner materialet och länka till vår sida med mer information om appen.

Exempel på de olika varianterna

Det finns tre olika varianter, två av dem i olika storlekar. Alla tre har både svenska och engelska versioner. Klicka på bilden för större storlek och hämta hela materialet via knappen nedanför bilderna.

Har du frågor om materialet?

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

Information om hur PostNord behandlar dina personuppgifter och om dina rättigheter under dataskyddslagstiftningen finns i PostNords integritetspolicy.

Customer service