Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Elektroniska fakturaunderlag

Vill du få mer tid till kärnverksamheten? Minska företagets pappershantering? Få bättre överblick över kostnader för företagets brevutskick?

Med Elektroniska fakturaunderlag förenklar du inlämningen av brev och tidningar. Du skapar fakturaunderlag och skickar dem digitalt. En transportsedel skapas automatiskt. Det är bara att skriva ut och skicka med dina försändelser vid inlämning. 

Fördelar med Elektroniska fakturaunderlag:

  • Effektivare administration
  • Bättre överblick – enklare uppföljning
  • Sparar tid

Bli användare

Om du redan är avtalskund behöver du anmäla ditt intresse och få inloggning till kundportalen. Då får du även tillgång till Elektroniska fakturaunderlag. Du anmäler dig genom att fylla i en blankett som du skickar till oss via mejl eller fysiskt post. Kontaktuppgifterna hittar du i pdf:en. 
Jag är avtalskund och vill anmäla mitt intresse till Elektroniska fakturaunderlag.

Om du inte är avtalskund behöver du bli det, och då får du automatiskt tillgång både till kundportalen och Elektroniska fakturaunderlag. 
Jag är inte avtalskund men vill bli det.

Ändrade leveranstider för utrikes sändningar till Danmark

Nya sändningsgränser gäller från och med 1 januari 2017 för utrikes sändningar till Danmark. Läs mer om hur ändringen påverkar val av artikel och märkning av lastbärare.

Vanliga frågor

Customer service