Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse.
Öppna i Microsoft Edge
Med PostNord Paketbox kan du smidigt och säkert hämta ditt paket genom att använda PostNord App och legitimering via Mobilt BankID.
Vi testar paketboxarna i Stockholmsområdet och de kommer successivt att placeras ut.
Har du frågor gällande ditt paket kan du klicka på pratbubblan "Hjälp" här i nedre högra hörnet av sidan, eller kontakta kundservice på 0771-33 33 10 (öppet vardagar 8–19).
Välj leverans till paketbox när du e-handlar
Du kommer behöva PostNord App och Mobilt BankID för att öppna paketboxen. Ladda därför ner appen redan nu och registrera samma mobilnummer och mejladress som du använder när du e-handlar. Då kan du även följa paketets väg till paketboxen.
Vi aviserar dig när ditt paket finns att hämta i paketboxen
Paketet läggs per automatik till i PostNord App, genom att mobilnummer och/eller mejladress matchas med avsändarens information till oss. Du kommer även få en sms- eller mejlavisering.
Identifiera dig och öppna luckan
Identifiera dig med Mobilt BankID via PostNord App så snart paketet finns i paketboxen. När du hämtar ditt paket, öppnas luckan som innehåller ditt paket, med ett enkelt knapptryck i appen. Tänk på att stå nära paketboxen med bluetooth aktiverat. Kom ihåg att stänga luckan. Vid behov kan du styra om ditt paket till ett bemannat ombud i PostNord App eller hos vår kundservice.