Har du koll på din målgrupp men har svårt att nå den? Vi hjälper dig hitta rätt adresser till dem du vill nå.
Vi har adresser till både till privatpersoner och till företag. Ju bättre du känner din målgrupp desto bättre urval kan vi göra och därmed öka din träffsäkerhet med riktade kampanjer. Adresserad direktreklam ger ofta höga observationsvärden, i genomsnitt 65 procent i våra effektmätningar, och skapar bättre effekt eftersom du når just din specifika målgrupp för kampanjen. Om du inte känner din målgrupp så väl kan vi hjälpa dig med att ta fram ett bra underlag.
Med hjälp av våra olika urvalskriterier kan du enkelt ringa in dina utvalda målgrupper. Det kan exempelvis vara privatpersoner i en viss ålder, område och inkomstgrupp, nya bilägare, nyblivna föräldrar eller andra demografiska variabler. Du kan också välja ut företag av viss storlek, inom en viss bransch, på en specifik ort med eller utan namn på beslutsfattare. Kort sagt – berätta vem du vill nå, så tar vi fram rätt adresser.