Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt

eBREV

Skicka en större mängd brev, som väger upp till två kilo. Vi sköter print, kuvertering och distribution.
Bli avtalskund
"Med eBREV effektiviserar du dina arbetsflöden och får mer tid över till din verksamhet."

Vad är eBREV?

eBREV är för företag som vill skicka alla sorters standardiserade utskick. Exempelvis fakturor, lönebesked, kontoutdrag eller hyresavier. Du kan välja att skicka brev med exakt samma information till många mottagare, eller skräddarsy innehållet till olika personer. Alla våra utskick skrivs ut på miljöanpassade papper och kuvert och utskriften sker på en ort så nära dina mottagare som möjligt för att undvika onödiga transporter.

Leverans

Leveranstiden för eBREV är samma som för vanlig post inrikes. Skickar du din fil före klockan 9 och väljer 1:a-klassbrev levereras det inom 1–2 vardagar. Med ekonomibrev når brevet din mottagare inom 3–4 vardagar.

För mottagare i andra länder gäller samma leveranstider som för 1:a-klassbrev och ekonomibrev som skickas till utlandet. Läs mer om levereranstider till utlandet.

Priser och tillval

Priset för eBREV består av två delar – ett pris för utskriftsproduktion och dataförberedelse (elektronisk hantering av indata), samt ett pris för porto (fysisk distribution).

I grundpriset för eBREV ingår kostnad för färgprint, kuvertering och tilläggstjänster.

  • Vitt standardpapper (90 gram)
  • Utskrift i färg på en sida
  • Kuvert
  • Distribution
  • Dataförberedelse

Som tillval kan du välja följande:

  • Utskrift i färg på två sidor (duplex)
  • Inplastade försändelser
  • Variabel perforering (max 4 perforeringar)
  • Self-mailer
  • Två-kanalskuvertering
  • Sen inlämning

Se hela prislistan.

Hur skickar jag?

Skicka eBREV
  1. Skicka in ditt företags brevmall till oss så lägger vi in den i vårt system.
  2. Skicka in en fil med mottagaradresser och övrig information som ska vara med i utskicket.
  3. Vi tar hand om utskrift, kuvertering och utdelning till mottagarna på det sätt de valt att få sina utskick från er.
  4. Om tillval av digitala kanaler har gjorts sorterar vi ut och skickar valda brev digitalt.

För att skicka eBREV behöver du vara avtalskund hos PostNord.

Skicka eBREV och låt oss sköta print, kuvertering och distribution

Med eBREV effektiviserar du dina arbetsflöden och får mer tid över till din verksamhet.

Bli avtalskund
Bli avtalskund

Relaterade tjänster

We Mail Omnichannel

När du vill ha möjlighet att välja mellan fysisk och digital kommunikation.

Mer om We Mail Omnichannel