Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Inrikes brevtjänst för företag

We Mail Omnichannel

Skicka oss din fil så hanterar vi dina utskick oavsett kanal – fysisk eller digital.

Kontakta oss
Fördelar med We Mail Omnichannel
  • Sparar tid – du slipper all praktisk hantering och administrativa processer.
  • Sparar pengar – du slipper ha brevpapper och kuvert i lager och minskar på utskrifter och porto.
  • Är enkelt – du klickar enkelt iväg dina försändelser via din dator.
  • Ger nöjdare kunder – kunderna får ta emot sin kommunikation på det sätt de önskar – digitalt eller fysiskt.
Från digital till print – kommunicera med kunderna på deras villkor med We Mail Multikanal

Skickar du regelbundet mindre utskick som till exempel fakturor, kontobesked eller myndighetspost till dina kunder? Då vet du säkert också att dina kunder gärna vill välja om de ska få information från dig i sin fysiska brevlåda, till sin internetbank, digitala brevlåda eller sitt eArkiv. Med vår tjänst We Mail Omnichannel kan du enkelt tillgodose kundernas önskemål.

Med We Mail Omnichannel kan du enkelt börja kommunicera digitalt i flera olika kanaler. Tjänsten innebär att dina kunder får information från dig precis på det sätt som de själva valt. Digitala utskick levereras till vald digital kanal, exempelvis till deras internetbank eller digitala brevlåda, och fysiska utskick levereras till mottagarens fysiska postlåda.

Förutom att du får nöjdare kunder sparar du både tid och pengar eftersom tjänsten hanterar alla digitala kanaler samt erbjuder bra portopris även vid små volymer.

Så här går det till:

  1. Du skickar en digital fil till oss med mottagaradresser och all övrig information som ska vara med i utskicket.

  2. Vi omvandlar denna fil till ett fysiskt, eller digitalt utskick och skickar den vidare till de mottagare vi fått av dig.

  3. Vi tar sedan hand om utskrift, kuvertering och utdelning till mottagarna på det sätt de valt att få sina utskick från dig.

  4. Om tillval av digitala kanaler har gjorts så sorterar vi och skickar ut valda brev digitalt.

Vad ingår i tjänsten?

I tjänsten ingår utskrift, kuvertering och porto samt utskick till följande digitala kanaler:

Digitala brevlådor – förmedling till digitala brevlådor som Kivra, eBoks och Mina Meddelanden.

Internetbankfaktura – lagring och betalning av faktura i internetbank. Administration för anmälan och avanmälan samt ett webbverktyg för att följa upp hela flödet.

eArkiv – säker lagring av alla typer av dokument i elektroniskt arkiv. Snabb, flexibel och kostnadseffektiv tillgång till dokument dygnet runt.

Möjlighet finns att lägga till responshantering för att få in svar från mottagarna.

Tjänsten hanterar även elektroniska fakturor till företag, exempelvis Svefaktura och PEPPOL BIS Billing 3.

We Mail Omnichannel – bra både för dig och kunden

Dina mottagare får:

  • själva välja hur de vill ta emot information från dig – digitalt eller i pappersformat.
  • ökad möjlighet till dialog med dig.
  • relevant information från dig i rätt tid på det sätt de själva valt.

Du får:

  • möjlighet att kommunicera digitalt och fysiskt med mottagare i hela Norden.
  • nöjdare mottagare av dina utskick.
  • högre effektivitet.
  • ökad försäljning.

Så kommer du igång med We Mail Omnichannel

För att bli ansluten till tjänsten We Mail Omnichannel behöver du ett avtal med oss. Kontakta oss för mer information.

Så snart du är avtalskund sätter vi upp behövliga flöden och rutiner och testar att allt fungerar som det ska. Det tar normalt mellan 14 dagar och en månad att komma igång med tjänsten.

Om du vill veta mer om We Mail Omnichannel eller har frågor och funderingar kan du alltid kontakta oss via formuläret nedan.

Se filmen om We Mail Multikanal

Kontakta mig

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!

 

Relaterade tjänster

eBREV

När du vill slippa allt pappersarbete och administration och låta oss sköta alla utskick till dina kunder.

   

Customer service