PostNord Airfluencer 2021

Tävlingsvillkor

Här kan du läsa tävlingsvillkoren för att vinna en lyxig hotellweekend och bli en äkta Airfluencer.

Mellan måndagen den 25 oktober och onsdagen den 1 december 2021 tävlar PostNord ut, till tre vinnare, en hotellweekend för två personer till ett värde av 10 000 kronor. För att delta i tävlingen ska deltagaren nominera det e-handelsföretag som hen tycker är bäst på att packa luftsnåla paket och skriva en motivering om varför de är så bra.

Sedan delas bidraget via:

1. En kommentar på PostNords tävlingspost på Facebook eller Instagram i kommentarsfältet

2. Mejl till postnordairfluencer@jungrelations.com

Vinner gör den som skickat in ett bidrag med en nominering och en bra motivering för varför vald e-handlare är bäst på att packa luftsnåla paket. Det finns ingen maxgräns för antal bidrag som deltagare kan skicka in. Vinnaren presenteras 6 december 2021.

Tävlingsregler: PostNord Airfluencer 2021

En jury bestående av representanter från PostNord utser vinnaren. Juryns beslut kan inte överklagas. Tävlande meddelas på Instagram eller via mail av PostNord Sverige efter avslutad tävling.

Om PostNord inte får kontakt med den tävlande via DM eller mejl 24 timmar efter avslutad tävling går tävlingen vidare till en annan deltagare. Vinsten i denna tävling kan inte bytas mot kontanter eller andra produkter. Tävlingen är endast öppen för privatpersoner och för att delta måste du vara 18 år eller äldre.

Namn, postort och bidrag kan komma att publiceras på postnord.se/airfluencer2021 och i PostNords andra kanaler så som Instagram, Facebook och LinkedIn. Genom att delta i tävlingen godkänner deltagaren att de personuppgifter som deltagaren har lämnat till PostNord i samband med tävlingen kommer att registreras av PostNord i syfte att administrera tävlingen. Uppgifterna kommer att behandlas konfidentiellt och kommer, med undantag för publicering på internet, inte att lämnas ut till tredje man. Uppgifterna kommer att raderas efter att tävlingen har slutförts.

Ansvarig tävlingsledare: Anna Kjellander (PostNord). Vid frågor kontakta Jung Relations på postnordairfluencer@jungrelations.com

Ansvar och hantering av tävlingsbidrag

PostNord tar inte ansvar för eventuella tekniska problem med deltagandet som beror på den tävlandes datorutrustning, mobiltelefon, internetuppkoppling eller motsvarande.

Du som tävlar ansvarar själv för att det inskickade bidraget inte är kränkande, sexistiskt eller på annat sätt anstötligt. PostNord förbehåller sig rätten att ta bort bidrag som strider mot dessa regler. Bidrag med stötande innehåll deltar inte i tävlingen.

Det är på ditt eget ansvar att det inlämnade bidraget inte står i strid med tillämplig lagstiftning och/eller inte innefattar rättigheter tillhörande någon annan part.

I händelse av dispyt om regler, uppträdande, resultat och alla andra ärenden i relation till tävlingen kommer PostNords beslut vara slutgiltigt och ingen korrespondens eller vidare diskussion kommer att inledas.

Genom att delta i tävlingen garanterar du att du uppfyller tävlingsvillkoren. PostNord förbehåller sig rätten att diskvalificera bidrag som inte uppfyller ovan tävlingsvillkor.

Tryckfel och oavsiktliga missförstånd

PostNord eller andra parter som medverkar direkt eller indirekt i denna tävling ansvarar inte för eventuella tryckfel eller oavsiktliga missförstånd i samband med tävlingen.