Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Mervärdestjänster på din webb

Ge utökad service med våra mervärdestjänster.

API

Med våra API:er kan du använda information från våra system i ditt företags system eller webbutik.

Läs mer om API och widget.

Widget

En widget är en webbfunktion som "bäddas in" på ditt företags egen webbplats. Om du vill kan du anpassa färger och typsnitt så att utseendet stämmer med er grafiska profil.

Den som ska implementera en widget behöver ha grundläggande kunskaper i html (beroende på vilken webbteknik du arbetar med) och tillgång till företagets webbservrar.

Läs mer om API och widget.

APP

Med appen PostNord kan dina kunder hålla reda på paket som är på väg till dem. Behöver din kund hämta ut leveransen hos ett ombud finns information om var ombudet ligger och när det är öppet.

Kunden får också hjälp med att hålla reda på skickade returer. Det finns även möjlighet att få en påminnelse att kolla om återbetalning har kommit in på kundens konto. Appen gör det lätt att komma i kontakt med kundservice. Finns för iPhone och Android.

Läs mer om appar.

Customer service