Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Reklamera

Kundombudsmannen

Vi vill alltid att våra kunder ska vara nöjda med oss och våra tjänster. Det är också en självklarhet för oss att ta tillvara alla synpunkter, idéer och klagomål vi får från dig som kund. Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre.

Trots goda intentioner kan det ibland uppstå situationer då du som kund inte känner dig nöjd med vår hantering. Vi på Kundombudsmannen kan då samordna och opartiskt granska det besked eller bemötande du fått i syfte att förbättra vår service och våra tjänster samt säkerställa att du som kund får den hjälp och de svar du har rätt till.

Kontakta kundservice först

I första hand vill vi att du vänder dig till vår kundservice för att framföra ett klagomål, lösa ett problem eller framföra en synpunkt.

Om du trots det inte är nöjd

Kundservice hanterar och löser de flesta typer av ärenden. Men situationer kan ändå uppstå då du som kund inte känner dig nöjd med hanteringen och med det svar du fått. Det kan också uppstå missförstånd eller låsa sig i diskussionen mellan dig och oss.

I dessa situationer är du välkommen att kontakta oss på Kundombudsmannen. Vår uppgift är att gå igenom ditt ärende opartiskt och självständigt för att därefter meddela vår slutgiltiga uppfattning om hur ärendet hanterats och det besked du fått.

Kontakta Kundombudsmannen

 

Är du fortfarande inte nöjd?

Om du ändå inte är nöjd med vårt besked kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden eller allmän domstol för att få din sak prövad.

Till Allmänna reklamationsnämnden