Reklamera

Du kan reklamera direkt här på webbplatsen.

Checklista

Här hittar du en checklista med information som är bra att läsa igenom innan du reklamerar. 

Till checklistan

Reklamera direkt

Här kan du som direktbetalande kund eller mottagare av en försändelse göra en reklamation.

Reklamera direkt

Logga in och reklamera

För dig som redan är avtalskund och har konto i PostNord Portal.

Logga in och reklamera

När du har reklamerat

När vi har tagit emot din reklamation skickar vi en bekräftelse. Om vi skulle behöva mer information, till exempel om kvitton eller fakturaunderlag, hör vi av oss till dig. Annars kontaktar vi dig när vår utredning är klar.

Kundombudsmannen

Kundombudsmannens uppgift är att samordna och opartiskt ompröva det besked du som kund har fått så att vi förbättrar våra produkter, tjänster och service.

Till Kundombudsmannen

Begäran om omprövning

Om du inte är nöjd med svaret du får av kundservice, kan du kontakta Kundombudsmannen för begäran om omprövning.

Till formulär för begäran om omprövning

InNight skadeanmälan

Med PostNord InNight ger du dina kunder högsta service och sparar tid och pengar. Skulle något gå fel kan du registrera en skadeanmälan här.

Till InNight skadeanmälan