Halt väglag runt om i landet gör att vi har stora störningar i paketleveranser. Se status för ditt paket i PostNord-appen. Tack för att du hämtar paket så snart du kan hos våra serviceställen.

  • Start
  • Min försändelse har kommit bort, vad gör jag?

Min försändelse har kommit bort, vad gör jag?

Om försändelsen skickades nyligen rekommenderar vi att du avvaktar lite, de flesta försändelser som från början tycks ha försvunnit brukar komma fram inom ett par dagar.

Mottagare

Som mottagare rekommenderar vi att du i första hand kontaktar avsändaren av försändelsen, är det inte möjligt är du välkommen att kontakta oss direkt så hjälper vi dig.

Avsändare

Som avsändare är du välkommen att kontakta oss direkt så hjälper vi dig.

Oavsett om du som mottagare eller avsändare kontaktar oss är vi tacksamma om du har en bra beskrivning av försändelsen (utseende, färg, form, kännetecken) samt detaljerad information om vad den innehåller, vilket underlättar när vi ska leta efter den.