Just nu är det långa svarstider hos kundservice det kan därför dröja längre tid än vanligt innan du får svar.

API och widget

API

API levererar information. Ni bestämmer själva hur den presenteras och används. Den som ska integrera ett API bör ha kunskaper i systemutveckling.

Tillgängliga API:er:

  • Spåra brev, paket och pall
  • Valfritt serviceställe
  • Hitta serviceställen utifrån postnummer
  • Leveranstider
  • Tjänsten ger också svar på om en viss transporttjänst inte erbjuds till en angiven adress.

Widget

En widget är en webbfunktion som ditt företag kan "bädda in" på en egen webbsida.
Om du vill kan du anpassa färger och typsnitt så att utseendet stämmer med er grafiska profil.

Widget Spåra brev, paket och pall

Med widgeten Spåra brev, paket och pall får du en funktion för att spåra försändelser på ditt företags egen webbsida.

Widgeten stödjer även "direktsök". Du kan till exempel skicka en länk med ett kollinummer via e-post.
Länken ska gå till den sida hos dig där du har implementerat widgeten.

Läs mer här.

Var detta svaret på din fråga?