Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt

Reklamera

Du kan reklamera direkt här på webbplatsen.

Checklista

Här hittar du en checklista med information som är bra att läsa igenom innan du reklamerar.

Reklamera direkt

Här kan du som direktbetalande kund eller mottagare av en försändelse göra en reklamation.

Logga in och reklamera

För dig som redan är avtalskund och har konto i PostNord Portal.

När du har reklamerat

När vi har tagit emot din reklamation skickar vi en bekräftelse. Om vi skulle behöva mer information, till exempel om kvitton eller fakturaunderlag, hör vi av oss till dig. Annars kontaktar vi dig när vår utredning är klar.

Kundombudsmannen

Kundombudsmannens uppgift är att samordna och opartiskt ompröva det besked du som kund har fått så att vi förbättrar våra produkter, tjänster och service.

InNight skadeanmälan

Med PostNord InNight ger du dina kunder högsta service och sparar tid och pengar. Skulle något gå fel kan du registrera en skadeanmälan här.

Part Loads skadeanmälan

Med PostNord Part Loads så kör vi Parti- och hellaster direkt till dina mottagare. skulle något gå fel så kan du registrera en skadeanmälan här.

PEX Bud skadeanmälan

Med PEX Bud kan du boka flexibla, snabba och smidiga bud, dygnet runt, årets alla dagar. Skulle något gå fel så kan du registrera din skadeanmälan här.