Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Reklamera

Du kan reklamera direkt här på webbplatsen.

Du som är registrerad användare kan logga in så att dina användaruppgifter fylls i automatiskt. Du kan då även se status på tidigare reklamationer.

Checklista

Här hittar du en checklista med information som är bra att läsa igenom innan du reklamerar.

Reklamera direkt

Här kan du som direktbetalande kund eller mottagare av en försändelse göra en reklamation.

Logga in och reklamera

För dig som redan är avtalskund och har konto i PostNord Portal.

När du har reklamerat

När vi har tagit emot din reklamation skickar vi en bekräftelse. Om vi skulle behöva mer information, till exempel om kvitton eller fakturaunderlag, hör vi av oss till dig. Annars kontaktar vi dig när vår utredning är klar.

Kundombudsmannen

Kundombudsmannens uppgift är att samordna och opartiskt ompröva det besked du som kund har fått så att vi förbättrar våra produkter, tjänster och service.

Begäran om omprövning

Om du inte är nöjd med svaret du får av kundservice, kan du kontakta Kundombudsmannen för begäran om omprövning.

InNight skadeanmälan

Med PostNord InNight ger du dina kunder högsta service och sparar tid och pengar. Skulle något gå fel kan du registrera en skadeanmälan här.