Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt
Våra lösningar/E-handel

E-handel före köp

Upplevelsen av att handla online är en viktig del i den totala köpupplevelsen. Redan innan köp vill kunden veta när, hur och var leveransen kommer att ske, vem som står för den och självklart också vad det kommer att kosta.

Flexibel leverans för dina kunder

Möjligheten att välja ett leveransalternativ som passar kundens behov kan vara skillnaden mellan en vunnen eller förlorad konvertering. Vi hjälper dig att göra det enklare för dina kunder genom lösningar som ger fler valmöjligheter vid köp och leverans.

Mer om flexibel leverans för dina kunder.

Välj transportadministrativt system (TA-system)

Ett transportadministrativt system är en mjukvara som används för att boka transporter hos en transportör, skriva ut fraktsedlar och spåra försändelser. Det finns ett antal TA-leverantörer på marknaden idag, däribland PostNords eget TA-system Skicka Direkt Business.

Mer om TA-system

Kom igång med Skicka Direkt Business

6 tips för bättre e-handel

Att skapa en sömlös köpprocess som uppfyller kundens alla behov – från köp till leverans – är viktigt för dagens e-handelskunder. Vi har tagit fram sex rekommendationer för hur du kan förbättra dina kunders köpupplevelse. Läs vår guide 6 steg för bättre e-handel.

Leende kvinna som tittar i sin telefon.

E-handel under och efter köp

Att kunden själv har möjlighet att välja en passande leverans vid varje köptillfälle är viktigt, exempelvis att kunna välja mellan leverans till jobbet, hemmet, en paketbox, till ett serviceställe eller utlämning i butik.

E-handel under och efter köp

Leende kvinna med hund och man med skokartong.

E-handel efter leverans

För att skapa en köpupplevelse som håller hela vägen är det viktigt att underlätta om kunden vill returnera en vara. Se därför till att du har en tydlig returpolicy.

E-handel efter leverans