Returuppdrag/Collection Request | PostNord
Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Returuppdrag/Collection Request

Låt oss hämta paket hos valfri avsändare. Vi kallar det Returuppdrag, eller Collection Request. Tack vare Returuppdrag slipper du ha allt i lager. Sälj via din webbplats och låt oss hämta varan direkt hos tillverkaren. Du slipper mellanhänder och kortar ned ledtiderna.

Så här går det till:

  • Boka före klockan 15.30 via Pacsoft Online
  • Vi hämtar godset nästa helgfria vardag
  • Avsändaren aviserar via sms eller e-post när paketet finns att hämta ut
  • Du kan följa varje kolli hela vägen via Spåra brev, paket och pall.

Returuppdrag är en tilläggstjänst till tjänsterna:

  • PostNord Parcel, PostNord Parcel 09, PostNord Parcel 12
  • PostNord Pallet
  • DPD (kallas då Collection Request)
Kom  igång med Pacsoft

Kom igång med Pacsoft Online

  • Föravisera din sändning
  • Skriv ut frakthandling
  • Boka hämtning
  • Spara och följ upp sändningen
Till Pacsoft Online