Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Verktyg för företag

Kundportalen

Kundportalen håller reda på alla paket och brev och ger dig en bra översikt och större kontroll på dina logistikflöden.

Logga in
Fördelar med kundportalen
  • Kontroll – hjälper dig hålla reda på alla dina försändelser.
  • Bättre rapportering – innehåller smarta verktyg som ger dig statistik och bra översikt.
  • Kostnadseffektivt – bättre kontroll ger lägre lagerkostnader.
  • Kundnöjdhet – kunder som får bättre information från dig blir nöjdare vilket bidrar till färre returer.

Bättre kontroll på leveranserna med PostNords kundportal

Vill du få bättre kontroll på dina leveranser, nöjdare kunder och bättre översikt på de brev och paket du skickar varje dag? Då är vår kundportal något för dig.

Portalen innehåller smarta rapportverktyg som ger dig en bra översikt, utförlig statistik och god överblick över alla de försändelser som du skickar med oss.

En bättre kontroll över leveranserna minskar riskerna för returer från kunder, vilket i sin tur ger lägre lagerkostnader och bättre förståelse för hur, när och vart leveranser sker och var det krånglar.

Kundportalen hjälper både dig och dina kunder till en bättre och mer effektiv paketleverans. Dina logistikflöden blir helt enkelt smidigare och dina kunder nöjdare.

Här är några exempel på smarta funktioner du kan använda i portalen:

  • ändra mottagare och adress
  • ändra förvaringstid hos ombudet om mottagaren inte hinner hämta ut i tid
  • återkalla paket från ombudet om du misstänker bedrägeri
  • ändra leveransplats
  • kommunicera med kunder och mottagare och exempelvis informera dem när paket från dig riskerar att försenas, eller påminna dem när ett paket inte hämtats ut.

Börja använda kundportalen

För att kunna använda kundportalen behöver du vara avtalskund. De flesta som är avtalskunder kan logga in och sätta igång redan i dag. För att bli avtalskund behöver du registrera dig via knappen nedan.

Behöver du inloggning till kundportalen?

Om du är avtalskund men ännu inte har tillgång till kundportalen, eller redan har inloggning, men behöver registrera fler administratörer – fyll i en blankett och skicka till oss. Du kan scanna och mejla, eller skriva ut och skicka med post, kontaktuppgifter finns i ansökan nedan.

Har du redan ett konto?

Om du redan har tillgång till kundportalen — logga in
Logga in

Har du inget konto?

Om du redan är avtalskund och inte har tillgång till kundportalen — ansök via blankett.
Hämta blankett
Customer service