Neurovetenskaplig rapport | PostNord
Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Fysisk och digital reklam ger bästa effekten tillsammans

En kombination av fysisk och digital reklam ger bäst effekt. Tillsammans blir effekten större än för kanalerna var för sig. Resultaten gäller även för yngre målgrupper. Det framgår i den neuroscience-studie av fysisk och digital reklam som Ipsos och Neurons Inc har genomfört på uppdrag av PostNord. Vill du läsa mer?

Fyll i dina uppgifter så skickar vi rapporten till dig via e-post.