Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

PostNord Retail Day

Stockholm, 20 februari 2018.

09.00 Håkan Ericsson, PostNord hälsar välkommen

  • Framtidens trender och digital disruption – Tom Goodwin, Zenith Media
  • E-barometern årsrapport 2017 – Arne Andersson och Carin Blom, PostNord
  • Paneldiskussion Jon Lööf, Casall, Marina Davarinou, Ellos och Joanna Hummel, Lyko

Paus

  • Framtidens logistik – Kenneth Verlage, PostNord
  • Marketing automation – Mattias Andersson, House of friends
  • Logistik och e-handel – Susanne Ehnbåge, NetOnNet 

12.00 Slut på programmet

Anmäl dig i dag!

Om talarna

Tom Goodwin, Zenith Media

Tom Goodwin, Zenith Media

Tom Goodwin är EVP Head of innovation på Zenith Media. Han har fått utmärkelsen #1 Voice in marketing by LinkedIN 2017. Tom kommer att berätta om de nya reglerna för företag inom den post-digitala eran samt heta retail-trender såsom teknik och personalisering.

Susanne Ehnbåge, NetOnNet

Susanne Ehnbåge, NetOnNet

Susanne är VD och koncernchef på NetOnNet och har prisats för sitt ledarskap. Bland annat har hon utsetts till årets Ruter Dam, den kvinna som befordrats till den mest inflytelserika chefsposten i svenskt näringsliv under senare tid.

Mattias Andersson, Friends & Insights

Mattias Andersson, Friends & Insights

Mattias är VD på Friends & Insights, som är en ny marketing automationbyrå hos koncernen House of Friends. Mattias kommer tidigare från SAS där han var Head of CRM analytics.

Marina Davarinou, VD/Varumärkeschef påEllos

Marina Davarinou, Ellos

Marina är VD/Varumärkeschef på Ellos. Hon kommer närmast från Netonnet Group där hon var marknadsdirektör.

Jon Lööf, Casall

Jon Lööf, Casall

Jon är VD på företaget Casall, som är ett premiummärke inom träning. Jon har tidigare jobbat som försäljningsdirektör för Apple i Sverige.

Joanna Hummel, VD Lyko

Joanna Hummel, Lyko

Joanna Hummel är VD på Lyko och kommer närmast från kosmetikföretaget Kicks, där hon var nordisk CFO.

Håkan Ericsson, PostNord

Håkan Ericsson, PostNord

Håkan Ericsson är CEO och koncernchef på PostNord.

Carin Blom – detaljhandelsanalytiker PostNord

Carin Blom, PostNord

Carin är detaljhandelsanalytiker på PostNord. Talesperson för e-handelsfrågor och ansvarar bland annat för rapporten E-barometern, som följer utvecklingen inom svensk e-handel.

Arne Andersson, PostNord

Arne Andersson, PostNord

E-handelsexpert och senior rådgivare hos PostNord. Lång erfarenhet av e-handel och logistik.

Kenneth Verlage, PostNord

Kenneth Verlage, PostNord

Kenneth Verlage är Business CIO på PostNord. Han har en lång karriär bakom sig i transportbranschen och är i dag ansvarig för marknadsdelen av PostNords digitala verksamhet.

Paulina M Söderlund

Paulina M Söderlund, Moderator

Paulina M Söderlund är konsult inom digital affärsutveckling. Hon har en bakgrund inom teknik och har länge arbetat med att driva på innovation, förändring och digitaliseringen i olika form och sammanhang.