Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt

Mottagarmakt – en rapport om hur mottagarna helst vill ta emot sin kommunikation

Anmäl dig till vårt webbinarium

Så får ditt budskap bättre effekt – prata med mottagarna på deras villkor

Rapporten Mottagarmakt tas fram varje år av PostNord i samarbete med Kantar Sifo och kartlägger hur svenska hushåll vill ta emot reklam och affärskommunikation – och hur de reagerar när de inte själva får välja hur och var de ska bli kontaktade.

Det har aldrig tidigare funnits så många kanaler att välja mellan när något ska kommuniceras. Inte heller mottagarna har tidigare haft tillgång till den mängd av olika informationsvägar som finns i dag.

Webbinarium – presentation av rapporten Mottagarmakt 2024

Antalet kommunikationskanaler ökar och det kan kännas svårt att veta vilka som är rätt för dig och dina kunder. Rapporten Mottagarmakt tas fram varje år av PostNord i samarbete med Kantar och kartlägger hur svenska hushåll vill ta emot reklam och affärskommunikation. Tidningar (magasin och lokala gratistidningar) är ett nytt område för Mottagarmakt i år. 

Thomas Klamell och Leif Holm från PostNord presenterar rapporten och diskuterar och analyserar slutsatser från den tillsammans med Annette Tannerfeldt, CEO, Swedma. Niklas Laninge, CEO, Nordic Behaviour Group.  Annika Grumert Klang, CEO, Oculos AB. Charlotte Danielsson, Client Manager, Kantar Media. Ett samtal med intressanta analyser och diskussioner kring bland annat kundklubbar och hur man som kommunikatör kan påverka beteenden.

Webbinariet äger rum den 4 juni klockan 10.00–11.30.

Anmäl dig till vårt webbinarium