Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

På denna webbplats används cookies. Vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra cookies används för att optimera din användarupplevelse och möjliggöra för oss och våra samarbetspartners att ge dig relevant marknadsföring. Genom att klicka på "jag samtycker" godkänner du vår användning av cookies och behandling av dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy. I integritetspolicyn kan du även läsa om hur du kan radera eller blockera cookies samt ta tillbaka lämnat samtycke. Läs om vår integritetspolicy och cookiepolicy.

Kan en räkning bygga varumärke?

PostNord har i en ny Neuromarketingstudie – Behind the Mind 2 – undersökt hur vårt undermedvetna reagerar på fysisk och digital administrativ kommunikation.

Studien ger en ökad förståelse för hur hjärnan reagerar på administrativ kommunikation beroende på hur känslig informationen är, hur den är utformad samt i vilken kanal den kommuniceras.

Behind the Mind 2 är genomförd tillsammans med Ipsos, Neurons Inc. och House of Friends. Vill du veta mer?

Fyll i dina uppgifter så skickar vi rapporten till dig via e-post