Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

E-barometern [konsument]

e-barometern [konsument]

E-barometern [konsument] beskriver svenskars konsumtionsbeteende på nätet. Den ska bidra till att öka kunskapen om hur köpbeteendet förändras över tid och var vi står i digitaliseringen av det svenska detaljhandelslandskapet. Rapporten kommer en gång i månaden.

Rapporten beskriver utvecklingen av e-handeln under den senaste månaden, jämfört med samma period förra året. Den baseras på en konsumentundersökning med frågor om allt ifrån konsumtion på nätet – vad och varifrån man handlar – till själva leveranserna.

@ebarometern på Twitter och på Facebook får ni även löpande siffror och annan matnyttig information om trender inom e-handeln kopplat till E-barometern. Följ oss gärna där om ni inte vill missa något viktigt!

Hämta E-barometern [konsument] september!

Vi mejlar rapporten till dig och samtidigt blir du prenumerant på alla våra e-handelsrapporter, vilket innebär att vi skickar nya rapporter till dig direkt när de släpps.