Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

Vinnande logistik med FlexChange

Alla kunder är olika. Därför erbjuder vi nu fler leveransalternativ än någonsin.

De allra flesta som handlar på nätet skulle handla ännu oftare om de hade bättre kontroll över leveransen. Med FlexChange får dina kunder ökad valfrihet att välja både var och när de vill ta emot sina paket. Det gör det ännu smidigare för dina kunder att handla hos dig.

FlexChange ökar leveransmöjligheterna för dina kunder

  • Med FlexChange kan din kund välja tid och plats och behöver inte ens vara hemma för att få sitt paket levererat.

  • Via PostNords app eller på webbplatsen kan din kund boka hemleverans, välja dag och välja tid.

  • Om din kund vill uppdatera tiden för en redan bokad hemleverans, kan hen enkelt göra det i appen.

  • Om din kund inte kan vara hemma men ändå vill ha varan levererad, går det att avisera någon annan, till exempel en granne eller en släkting.


Jag vill veta mer om FlexChange

Kontakta mig

Fyra av fem nordbor anser att det är viktigt att få välja det leveransalternativ som passar dem bäst.

Ladda ner E-handeln i Norden

En av fyra nordiska e-handelskonsumenter har någon gång under det senaste året avstått från att köpa en vara eftersom det föredragna leverans- alternativet inte fanns.

Ladda ner E-handeln i Norden

En av tre nordbor vill ha möjlighet att ändra sitt val av leveranssätt under leveranstiden – till exempel från hemleverans till utlämningsställe.

Ladda ner E-handeln i Norden

Så vill svenskarna ha sina leveranser

Se filmen och läs artikeln.

Illustration.

Kunderna vill kunna planera sin leverans

Konsumentdriven logistik innebär att kunden själv får styra när, var och hur paketet ska levereras och hämtas.

Läs artikel