Postombud

PostNord har ett rikstäckande ombudsnät med cirka 1 600 postombud där våra kunder kan lämna och hämta paket, köpa frimärken och uträtta andra postärenden.
 
PostNord samarbetar med ombud som ger god service i form av hög tillgänglighet i bra lägen och med generösa öppettider. Med postombud som i snitt har öppet drygt 10 timmar per dag, sju dagar i veckan har vi i Sverige den högsta tillgängligheten till postservice i Europa.

Postombudsförändringar

Vi utökar nu samarbetet med ICA, Coop och Axfood. De är alla tre rikstäckande dagligvarukedjor vilket ger en tydlig och hög tillgänglighet i hela landet. Vår ambition är att göra det enklare och bättre för de flesta av våra kunder. Vid behov kommer vi även framöver att samarbeta med fristående handlare för att säkerställa god service till våra kunder. Vår utgångspunkt är att postombuden ska finnas där många kunder gör sina vardagliga ärenden till exempel matinköp.
 
Om du får ett nytt postombud så får du ett kort hemskickat med rubriken "Din brev- och paketservice flyttar". På kortet hittar du information om när ditt nya ombud öppnar samt adress och öppettider till ditt nya postombud.
 
 
 
 
© PostNord Sverige AB | Cookies | Integritetspolicy