Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

Reklamera

Du kan reklamera direkt här på webbplatsen. Är du registrerad användare kan du logga in så att dina användaruppgifter fylls i automatiskt. Du kan då även se status på tidigare reklamationer.

Reklamera i inloggat läge förändrades den 8 maj

Den 8 maj flyttade vi funktionen reklamera till en ny plattform. Reklamationshistorik som du tidigare har kunnat se under Mina sidor, försvann därifrån den 8 maj. Reklamationer som var pågående utredningar vid tidpunkten påverkades inte, även om de inte längre syns i inloggat läge.

Reklamera med eller utan inloggning

Reklamera

När du har reklamerat

När vi har tagit emot din reklamation skickar vi en bekräftelse. Om vi skulle behöva mer information, till exempel om kvitton eller fakturaunderlag, hör vi av oss till dig. Annars kontaktar vi dig när vår utredning är klar.

Om du inte blir nöjd med det besked du får i samband med att din reklamation avslutas kan du kontakta Kundombudsmannen.