Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

eBREV

eBREV är smarta och flexibla tjänster som gör att du kan anpassa dina utskick så att de passar dig och dina kunder.

Det finns en rad olika eBREV-tjänster som gör att du bland annat kan välja vilka kunder som ska få dina utskick elektroniskt och vilka som ska få dem som vanliga brev. Du kan välja att skicka ett eBREV med exakt samma information till många mottagare, eller skräddarsy innehållet till olika personer.

Fördelar med eBREV

eBREV är ett enkelt sätt att sänka kostnaden för administration, produktion och distribution av adresserade meddelanden, som exempelvis fakturor, lönebesked och kontrolluppgifter. Givetvis kan du välja att anpassa dina utskick så du skapar en personlig relation till dina kunder. Det finns många varianter av eBREV och tjänsten passar därför alla företag, stora som små.

Så här fungerar eBREV

  1. Skicka ditt dokument till oss elektroniskt, enligt överenskommet format.
  2. Välj vilka kunder som ska få utskicket elektroniskt och vilka som ska få det som vanligt brev.
  3. Vi tar sedan hand om allt som rör distributionen: utskrift, utskick och utdelning.

Bra för miljön

Genom att välja elektroniska utskick gör du ett bra miljöval. Även våra fysiska utskickstjänster är miljöanpassade. Vi skriver ut eBREV i svartvitt eller färg på miljöanpassade papper och kuvert. Utskriften sker på en ort så nära dina mottagare som möjligt för att undvika onödiga transporter och på så sätt skona miljön.

Kom igång med eBREV

Kom igång med eBREV

Skräddarsy din kommunikation med hjälp av våra eBREV-tjänster.

Bli avtalskund Kontakta mig om eBREV