Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

CRM – från strategi till framgångsrika kundrelationer

Man i butik.

Att lyckas med CRM är inget hokuspokus. Bakom ligger analys och strategi, internt samarbete och någon sorts mjukvara. I höstens frukostseminarium får du möta CRM-proffsen som avslöjar hur du bäst arbetar med CRM och låter dig ta del av strategierna som ger framgångsrika kundrelationer.

  • 17 oktober Malmö
  • 18 oktober Göteborg
  • 19 oktober Stockholm

Samtliga seminarier pågår en timme, 8.30–9.30. Frukost serveras från kl. 8.00.

På plats

Lina Forsström, CRM-chef på PostNord Sverige.
Christel Hedin, vd på DM-byrån Abakus.
Lena Pierre, seniorkonsult på Re:.

Malmö 17 oktober – CityGross
Anna Jarenil, CRM-chef och Peter Berggren, CRM-koordinator

Göteborg 18 oktober – Hemtex
Mona Adawi, CRM & Customer Service Manager

Stockholm 19 oktober – SAS
Mattias Andersson, Head of CRM Analytics

Läs mer och anmäl dig