Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

E-handelsforum 2017 – kundinsikter som gör skillnad

Filmer om varför du ska gå på E-handelsforum.
Varför ska du gå på E-handelsforum?
Se våra filmer så förstår du

Den 28 september är det dags för E-handelsforum igen! Denna gång med tema kundinsikt och konsumentdriven logistik. I år kommer vi dessutom att dela ut pris till svenskarnas favoritbutik på nätet!

Hur kundbesatt är du? Det är knivskarp konkurrens bland detaljhandelsföretag idag. Transparens, globalisering och mognare, mer krävande, kunder ritar om detaljhandelslandskapet. Idag kan vi inte förvänta oss lojalitet utan vi behöver ständigt vässa oss, överträffa förväntningar och engagera oss i våra kunder för att behålla våra kunder.

Fullbokat!

Mejla ehandelsforum@postnord.com för att ställa dig på kö om det inkommer återbud.

Plats: Åhaga, Borås
Tid: 28 september, kl 09.00-17.00 (cirkatider)
Frågor? Mejla ehandelsforum@postnord.com

#eforum17

Årets E-handelsforum har temat kundinsikt. Programpunkterna under dagen sträcker sig från marknadsföringens roll – vikten av kommunikation där konsumenterna rör sig – till konsumentdriven logistik – det vill säga att leverera varor på kundens villkor. Vad kan vi dra för lärdomar av spelbranschen när det gäller datadriven marknadsföring? Hur påverkas vi undermedvetet av olika budskap, färger, symboler eller erbjudanden? Hur jobbar ett av Sveriges största företag med sin e-handel sina leveranser?
Vi får möta en rad olika intressanta talare som både utmanar, inspirerar och ger insikter om vad detaljhandelsföretag behöver arbeta med för att bygga lojalitet med sina kunder på dagens konkurrensutsatta marknad.

Seminariet är kostnadsfritt, men anmälan är bindande. Ej avbokad plats debiteras med 500 kronor.