Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta. Läs mer om Cookies

Omnichannel

När PostNord använder begreppet omnichannel menar vi slutkundens sömlösa och kanaloberoende upplevelse av våra kunders kommunikation. Omnichannel ger en mottagaranpassad kommunikations- och varumärkesupplevelse.

Vi är experter på att analysera ditt företags kunddata och se till att ni kommunicerar med varje kund på precis det sätt de själva föredrar. Det kan handla om direktreklam, kundklubbsbrev, fakturor, kontobesked eller en digital signering av ett avtal. Oavsett så kommer ni kunna ge era kunder en bättre upplevelse och en mer enhetlig bild av ert företag. Samtidigt får ni möjlighet till högre effektivitet och ökad försäljning. Det här sömlösa och kanaloberoende sättet att kommunicera brukar kallas för omnichannel och vi på PostNord har den marknadsledande plattformen. Dessutom kan vi som enda leverantör hjälpa dig över hela Norden.

Omnichannel ger en bättre kundupplevelse

Kunderna får

  • själva välja kanal för sin kommunikation
  • ta emot information på det sätt de tycker är bäst
  • möjlighet till dialog med dig
  • relevant information i rätt tid
  • möjlighet att ta del av din information när och där det passar dem.
eBREV

eBREV

​Sänk kostnaderna för dina utskick genom att skicka digitalt med eBREV.

Mer om eBREV
Hand på en datormus.

We Mail multikanal

Ger dig möjlighet att välja och byta mellan fysisk och digital kommunikation, med en process för alla kanaler.

Läs mer om We Mail
Scanning

Scanning

​Från fysiskt till digitalt - hela vägen till kundens e-postlåda.

Mer om Scanning

Kontakta mig

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!